VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016. Ce zici romane, iti place?

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016. Ce zici romane, iti place?

Din seria "Ce masini second hand a mai verificat Inspectorul pe Teren" va prezentam astazi un VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016.

Este vorba despre un Passat B8, echipare Comfortline cu ceva dotari bunicele ( printre care si distronic, side assist, lane assist, padele volan, incalzire in scaune si altele).

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016 fata

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016 spate

Ce este fain la masina aceasta?
1. Vopsea originala integral si defectele estetice prezente se pot considera ca si inexistente tinand cont de faptul ca este o masina ex-leasing din Romania si veche de 4 ani.
2. Interior foarte ingrijit, fara urme de uzura.

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016 Interior

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016 Interior plafon
3. Masina condusa corespunzator, fara scurgeri de orice fel si cu o incarcare pe filtrul de particule minima. De 0.03L.
4. Rulajul. Ca tot v-am spus de incarcarea din DPF. 57.000 km!

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016 kilometri reali

VW Passat B8 2.0 TDI DSG din 2016 kilometri reali 2
5. Nivelul de dotari.

Si aici as vrea sa fac o paranteza/observatie. Unor persoane li s-a parut scumpa, din ceea ce a reiesit din comentariile de pe Youtube.
De aici si ideea de a scrie si un articol pe acest subiect.
Da, e drept, cand o vezi de afara, pare o masina banala, cheala. Farurile cu halogen si jantele pe 16" nu o ajuta deloc.
Insa, cand tii cont de starea tehnica si estetica, de rulaj, de dotarile interioare si de ce furnizeaza piata de second-hand din Romania la ora actuala, ai sa iti dai seama ca de fapt pretul, 16.500 Euro negociabil, nu este unul mare sau nejustificat. Ci din contra. Unul chiar corect.
Mai multe nu as avea de spus. Masina era per ansamblu foarte corecta. Urmatorul nivel peste masina aceasta este doar masina noua.
Ca si necesar de interventii:
- revizie motor
- revizie cutie
- lichid frana
Minimul absolut. Cost maxim 500 Euro. Cu manopera inclusa.
Masina s-a vandut cu 16.200 Euro.
Concluzie:
1. Varianta reala, cerebrala: Masina perfecta de cumparat si tinut cativa ani. Si cu potential de revanzare bunicel peste acei cativa ani.
2. Varianta romaneasca: Scumpa ca naiba si cheala. Sunt atatea pe internet cu R-line, panoramic, piele si-n scrumiera si cu 170.000 km. Si mai ieftine. Trebuie sa fim fraieri ca sa cumparam masina asta. Ah, e si de ROMANIA?!?! HA! Pai clar nu se compara cu una de 200.000 din afara!
Uitati majoritatea un lucru. Cum voi fugiti de masini cu 200.000+ km, asa vor fugi si co-nationalii vostri peste 1-2-3 ani cand o veti vinde si voi. Chiar daca e full de full, la 300.000km, succes pe piata din RO!
Hmmm... In ce categorie va incadrati?
P.s. Superbul de acum cateva zile, la 16.000 Euro, cu 80.000km, chel si revopsit cu pensula l-am vazut tot pentru clientul acestei masini.
Vi se mai pare scumpa?
__________________________________________________________________
A meritat? Noi suntem de parere ca da.
Voi ce spuneti?
Preferati un Passat care sa nu exprime "full" la exterior dar care sa fie dotata cu tot ce ai nevoie si intr-o stare tehnica aproape de nou sau unul FULL dar cu 180.000+ km?
Va asteptam in comentarii!

-------

Vrei sa cumperi o masina second hand si iti este frica sa nu iei teapa? Te ajuta Inspectorul pe Teren.  Suna-ne la 0733461105 sau la 0754041696 pentru consultanta si programare.