Verificare Masina

AFLA CE MASINA CUMPERI ->VERIFICARE MASINA SECOND-HAND

Cum functioneaza serviciul?

Ai identificat o masina care iti place si doresti sa o verifici? Perfect! Primul pas a fost facut. Daca urmatorul pas este sa apelezi la ajutorul echipei noastre, atunci tot ce trebuie sa faci este sa ne trimiti anuntul pe WhatsApp(sau sa ne contactezi telefonic) si sa discutam pentru a stabili o programare. Apoi, iti punem la dispozitie variantele de verificare de mai jos:

  1. Aduci masina la atelierul nostru, unde vom efectua impreuna o verificare “din bara in bara” a acesteia, intr-o maniera obiectiva si transparenta, la finalul careia veti stii exact starea actuala a masinii si ce costuri de interventii sunt sau vor fi necesare post-achizitie
    *Varianta cea mai eficienta, avantajoasa si prompta; putem rezolva totul in 24h sau mai putin!

  2. Nu poti aduce masina la atelierul nostru pentru a efectua verificarea? Nici o problema! Ne vom deplasa noi pentru a o verifica la locatia acesteia.

    *Din considerente logistice, verificarea pe teren poate implica un timp de asteptare de pana la 48h si costuri suplimentare de deplasare.

Preturi VALABILE PENTRU VERIFICARILE EFECTUATE IN CADRUL ATELIERULUI

Onorariile de verificare sunt stabilite in functie de complexitatea autoturismelor, implicit a procesului de evaluare, si se clasifica dupa cum urmeaza:

1. Clasa subcompacta - 399 RON
(ex. Ford Fiesta, Dacia Sandero, VW Polo, Fiat 500, Toyota Yaris/Aygo, etc.)
2. Clasa compacta - 449 RON
(ex. Ford Focus, Opel Astra, VW Golf, Skoda Octavia, Hyundai i30, Toyota Auris, etc.)
3. Clasa Executive - 499 RON
(ex. Ford Mondeo, VW Passat, Skoda Superb, Opel Insignia, Mazda 6, etc.)
4. Clasa MPV/VAN - 499 RON
(ex. Renault Scenic/Grand Scenic, VW Touran/Sharan, Ford C-max/S-max, Citroen C4 Picasso, Kia Venga, etc.)
5. Clasa PREMIUM Executive - 549 RON
(ex. BMW 3/4/5, Mercedes-Benz C/E, Audi A4/5/6, etc.)
6. Clasa CUV/SUV - 549 RON
(ex. Ford Kuga/Puma, VW Tiguan, Seat Ateca, Skoda Kodiaq/Yeti, Hyundai Tucson, Kia Sportage, etc.)
7. Clasa PREMIUM CUV/SUV - 599 RON
(ex. Ford Edge, VW Touareg, Kia Sorento, Hyundai SantaFe, Bmw X1/2/3/4, Mercedes GLK/GLC/GLB, Audi Q2/3/5, etc.)
8. Clasa Large Premium Executive/Large Premium SUV - 649 RON
(ex. BMW 7, Mercedes-Benz S, Audi A7/A8, BMW X5/6/7, Mercedes Benz GLE/GLS, Audi Q7/8, etc.)

Programarile se efectueaza in intervalele aferente programului de lucru:

L-V: 10:00-18:00
S: 10:00-14:00

Pentru programari in afara orelor de program, se percepe tarif suplimentar, in functie de situatie.

Pentru deplasari in afara atelierului in aria Bucuresti - Ilfov se percepe un tarif suplimentar cuprins intre 150 RON si 250 RON in functie de locatia masinii, pentru a acoperi costurile suplimentare aferente deplasarii si timpului suplimentar alocat intregii operatiuni.
Pentru deplasarile in afara ariei Bucuresti-Ilfov, va rugam sa ne contactati pentru a ne solicita o oferta.

*Indiferent de varianta pe care o alegi, lucrurile decurg intr-o maniera similara, verificarea incluzand aceleasi puncte de verificare si desfasurandu-se cu acelasi nivel de transparenta si rigurozitate.



Important de stiut!

Te incurajam si iti recomandam sa asisti la verificare , fie ca ne vedem la noi la atelier sau ca ne deplasam impreuna la locatia masinii, pentru a asista la tot procesul si pentru a ne pune toate intrebarile necesare. Ne dorim ca la finalul colaborarii noastre sa fii cat se poate de informat si implicit, linistit cu privire la starea masinii evaluate impreuna pentru a putea lua cea mai buna decizie in final.

In plus, cu ocazia aceasta ne si cunoastem!

Raportul il primesti verbal, pe loc. Cu alte cuvinte, la finalul verificarii purtam o discutie obiectiva si argumentativa(fata in fata sau telefonic, in cazul in care nu ai putut asista) in baza careia vei stii exact ce sa faci mai departe.

Nu trebuie sa astepti ore sau zile dupa raportul scris. Dar il vei primi oricum si pe acela, care va cuprinde toate constatarile si recomandarile mentionate la fata locului. Iti recomandam sa il pastrezi si sa il atasezi dosarului cu istoricul masinii.

Ne deplasam si in tara, dar in limita timpului disponibil si in schimbul unor costuri suplimentare, care sa acopere cheltuielile de drum(timp, carburant, uzura masina, etc). Nu ne deplasam cu autoturismul tau, ci doar cu cele din flota companiei noastre.

Incercam si facem tot posibilul sa satisfacem toate comenzile in cel mult 48 de ore de la data stabilirii programarilor. Suntem o echipa numeroasa si nu de putine ori, in functie de situatii, reusim si in mai putin de 24 de ore!

Ce verificam:

  1. Inspectia caroseriei la exterior
    • identificarea si evaluarea imperfectiunilor estetice(zgarieturi, infundaturi, ciobituri, s.a.)
    • identificarea si evaluarea reparatiilor suferite in urma unor potentiale accidente ori alte evenimente rutiere, calitatea lucrarilor efectuate dar si a pieselor si materialelor utilizate
    • evaluarea conformitatii pieselor cu modelul respectiv(faruri inlocuite, spoilere, eventuale retrofituri, s.a.)
    • seriile geamurilor, parbrizului si lunetei autoturismului
    • detectia unor lucrari de infrumusetare ori intretinere(polish, tratamente caroserie, folii de protectie)
    • identificarea prezentei urmelor de rugina si evaluarea stadiului acestora
    • evaluarea grosimii stratului de vopsea aferent elementelor de caroserie din metal ori aliaj
    • detectia prezentei incarcaturilor cu chit de caroserie
  2. Inspectia elementelor structurale si de siguranta ale autoturismului
    • evaluarea starii lonjeroanelor fata si spate, a pragurilor si a stalpilor
    • identificarea urmelor de declansare a airbag-urilor ori a centurilor de siguranta
    • verificarea senzorilor de impact cu testerul de diagnoza
  3. Inspectie tren rulare si parte inferioara caroserie
    • starea scuturilor de protectie ale masinii
    • prezenta scurgerilor de fluide provenite de la motor, cutie viteze, suspensie, grup, etc
    • starea amortizoarelor, planetarelor, arcurilor, etc
    • starea ansamblului cardanic, unde este cazul
    • starea discurilor si a placutelor de frana
    • starea generala a sistemului anti-poluare si traseului de evacuare a gazelor
    • evaluarea nivelului de rugina prezenta
    • identificarea interventiilor suferite anterior si a potentialelor lucrari de mentenanta efectuate in trecut
  4. Inspectie compartiment motor
    • in cadrul acestei etape se efectueaza verificari asupra motorului si a anexelor acestuia: injectoare, pompa injectie, rampa injectie, pompa vacuum, pompa servo, pompa ABS, compresor Aer Conditionat, radiatoare, intercooler, traseu admisie, traseu evacuare, traseu racire, sistemul de admisie fortata(unde este cazul - turbosuflanta sau/si compresor mecanic), sistem antipoluare(catalizator, DPF,GPF), acumulator, curele transmisie, curea/lant distributie, role si fulii, cutie de viteze, ansamblu ambreiaj, starea chiulasei si a garniturilor implicite, bujii, fise, bobine, etc.
    • identificarea si evaluarea potentialelor modificari aduse motorului(tuning)
    • * Parametri de functionare ai motorului cat si subansamblele electrice si electronice se vor evalua cu ajutorul testerului de diagnoza computerizata
  5. Inspectia interiorului si evaluarea functionalitatii dotarilor autoturismului
    • Evaluarea nivelului de uzura volanului, pedalelor si a schimbatorului de viteze/a levierului, starea tapiteriei, a plafonului si a capitonajului stalpilor, prezenta infiltratiilor in habitaclu cat si la nivelul portbagajului (in special la nivelul oalei rotii de rezerva), starea generala a interiorului autovehiculului verificat.
    • Evaluarea functionalitatii tuturor dotarilor si functiilor electrice si electronice ale autovehiculului disponibile: faruri, stopuri, semnalizatoare, stergatoare, spalatoare faruri, camera marsarier, senzori parcare, sistem climatizare, sistem degivrare, sistem audio, sistem navigatie, incalzire in scaune si bancheta, geamuri electrice, reglaj si incalzire oglinzi, etc.
    • *Atentie! Dotarile/functiile precum Pilotul automat adaptiv, Asistenta la franare, Asistenta la mentinerea benzii, Asistenta la recunoasterea semnelor de circulatie, Vederea pe timp de noapte, etc se vor verifica FIZIC doar daca testele se pot efectua in siguranta ori daca situatia permite acest lucru! Suplimentar, toate acestea se vor verifica cu ajutorul testerului de diagnoza computerizata.
  6. Proba de drum
    • - Se urmareste verificarea si evaluarea urmatoarelor aspecte: functionarea trenului de rulare si a grupului de forta(motor si cutie de viteze), a sistemului de directie si de franare si starea generala a masinii in exploatare.
    • Se efectueaza doar daca starea masinii ne permite acest lucru! (atat din punct de vedere tehnic cat si din punct de vedere legal – ITP, Asigurare, s.a.)
  7. Diagnoza computerizata cu testerul dedicat
    • scanarea calculatoarelor masinii in vederea identificarii si interpretarii potentialelor erori
    • citirea si evaluarea parametrilor de pe diverse module electronice ale autovehiculului (motor, DPF/GPF, ABS, cutie de viteze, ECU, Airbag-uri, etc)
    • cu acordul vanzatorului, se pot sterge erorile urmand a se re-efectua scanarea completa pentru a constata daca erorile au fost doar stocate in istoric sau sunt in continuare prezente(active), indicand o problema existenta a autoturismului.
  8. Discutia finala si trasarea concluziilor verificarii
    • Practic, cea mai importanta parte a intregului proces de verificare. Prin aceasta discutie, pe care o purtam fie fata in fata, fie telefonic, punctam concluziile generale are verificarii, axandu-ne pe punctele cheie PRO si CONTRA, intocmind totodata si un deviz estimativ al interventiilor necesare post-achizitie. Astfel, tu vei stii exact in ce stare se afla masina, cati bani sunt de cheltuit pentru a o putea exploata in siguranta si implicit, daca merita sau nu achizitionata(inclusiv pretul cerut de catre vanzator).

***CE NU FACEM / LIMITARI:

  • nu avem acces la istoricul masinii, in format electronic(istoric de reprezentanta sau alte service-uri)
  • nu putem evalua, oricat de mult ne-am dori, o masina doar analizand un anunt de vanzare si cateva poze; trebuie sa vedem si evaluam masina fizic pentru a iti putea oferi o opinie pertinenta; NU ne bazam NICIODATA pe rapoartele de verificare online
  • nu ne implicam in negocieri directe de pret; te putem indruma insa ce argumente corecte sa folosesti, in urma verificarii, pentru a negocia drept cu vanzatorul
  • nu garantam kilometrajul masinii fara a putea identifica mai multe inregistrari doveditoare, fizice ori informatice; facem insa tot posibilul sa evaluam plauzibilitatea rulajului afisat in bord si sa iti argumentam opinia noastra, bazata pe indiciile descoperite
  • nu verificam veridicitatea documentelor masinii – doar Politia Romana si Registrul Auto Roman sunt autoritatile competente si autorizate in domeniu; le verificam, daca sunt prezentate, pentru a ne asigura ca sunt toate cele necesare inmatricularii si ca nu sunt probleme evidente, oferindu-ti totodata toate sfaturile necesare
  • nu efectuam probe de drum cu masini in stari tehnice riscante ori fara forme legale necesare circulatiei pe drumurile publice din Romania
  • nu efectuam verificari in alte unitati service, fie ele autorizate sau nu
  • nu realizam actiuni de verificare ce impun interventii fizice(demontari – exceptie fac scuturile de protectie din plastic ori metal) asupra elementelor masinii